Loading…

Financieel-administratief medewerk(st)er

Wil jij ondersteuning geven aan onderzoek in de papier- en kartonindustrie? Heb jij ruime ervaring met projectmatig werken, subsidies en WBSO? Kun jij overzicht houden over de dagelijkse gang van zaken op kantoor? Wellicht word jij dan onze nieuwe Financieel-administratief medewerk(st)er!

Stichting Kenniscentrum Papier en Karton (KCPK) is een initiatief van de Vereniging van Nederlandse Papier- en kartonfabrieken (VNP) en heeft als missie de kennisinfrastructuur in de Nederlandse papier- en kartonindustrie te versterken door generatie, ontsluiting en verspreiding van kennis. De activiteiten van KCPK worden gedaan vanuit drie programma’s, ieder met een heldere focus en groot industrieel belang, gericht op de twee grootste kostenposten in papierproductie (Vezelgrondstoffen en Technologie & Procesvoering) en de toegevoegde waarde van de producten (Eindproducten). Deze programma’s worden ingevuld aan de hand van de behoeften in de industrie, maar in alle gevallen is er ondersteuning nodig op zowel financieel-administratief als organisatorisch gebied.

Gezien de grootte van de organisatie (8-10 FTE) is deze functie een combinatie tussen financieel-administratief en office management. Naast de directeur en inhoudelijke medewerkers hebben we een kritische, zelfstandige collega nodig die ons ontzorgt door overzicht te houden over alle financieel-administratieve zaken, maar ons ook ondersteunt in de (dagelijkse) praktische organisatorische zaken.

Dit zijn je voornaamste taken en verantwoordelijkheden:

  • Financieel-Administratief:
    • Crediteuren-/Debiteurenadministratie, onder andere het maken van offertes en verkoopfacturen, en verwerken van inkomende facturen en declaraties
    • Boekhouding in samenwerking met boekhouder bij VNP (Hoofddorp)
    • Jaarcijfers, inkomstenrecht en budgetten voorbereiden en opstellen i.s.m. directeur
    • Projectadministratie: begeleiden van projectleiders in financiële administratie van projecten, en controle van opgevoerde kosten en uren (o.a. op basis van subsidievoorwaarden)
    • WBSO, beheer budget en controle op de verwerking
    • Contractbeheer, zoals Kamer van Koophandel, huur, etc.
  • Organisatorisch:
    • Eerste aanspreekpunt (ontvangst, telefoon beantwoorden, algemene e-mail en post)
    • Beheer kantoor (planten, inkoop kantoorartikelen en koffie/thee, faciliteiten)
    • Bijhouden archief (zowel op de server als offline)
    • Notuleren bestuursvergaderingen
    • Beheer automatisering, zoals telefonie, laptops, server, en tijdschrijfsysteem
  • Personeelszaken:
    • Verwerken van in- en uitdiensttreding en salarisadministratie
    • Verzorgen van faciliteiten, zoals werkplek en sleutel
    • Eerste aanspreekpunt collega’s en studenten voor kantoor-/organisatorische zaken
  • Communicatie en Evenementen:
    • Beheer websites, Twitter, LinkedIn
    • Beheer handboek
    • Coördinatie van VNP vergaderingen op ons kantoor en afstemming hiervan intern
    • Regelen lunches, koffie/thee voor bijeenkomsten of bv vergaderingen bestuur
    • Organisatie van evenementen (incl. alles wat hierbij komt kijken zoals badges, aanmeldingen verwerken, handtekeningen regelen, etc)

We zien graag de volgende kennis en ervaring: Ruime werkervaring | Ervaring met subsidies in complexe projectadministratie | Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal | Sociaal vaardig; kunnen communiceren met verschillende typen (hoogopgeleide) personen | Secuur en gestructureerd werken | Goed kunnen werken met automatisering en Excel-systemen

Ben jij deze spin in het web en heb je zin in een veelzijdige uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou en hopen we dat je contact opneemt met Arie Hooimeijer via a.hooimeijer@kcpk.nl of 06-53731221.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.